★Cytat 9★

by - 11:36


„Myślałem że uczę się żyć, a uczyłem się jak umierać.” 
          Assassin's Creed: Renesans 
Oliver Bowden

   Gdzie tak właściwie prowadzi nas Życie? Będąc obecnie na Ziemi mamy przygotować się do odejścia? Słyszę różne teorie. Niektórzy boją się przyszłości i końca. Inni twierdzą, że powinniśmy cieszyć się kiedy osoba umiera, bo „wyprzedziła” nas w drodze do Boga.
   Współczesna młodzież chyba o tym nie myśli. Owszem, zdarzają się wyjątki, ale chyba czas się obudzić? Skoro faktycznie uczymy się jak umierać, każdy powinien przejrzeć na oczy. Przyjdzie dzień, w którym zostaniemy nagrodzeni lub skarceni za swoje postępowanie na Ziemi. Każdy wtedy będzie odpowiadał za siebie. Jesteśmy młodzi, prawda, ale to nie znaczy, że swoje nieodpowiednie zachowanie w różnych sytuacjach możemy przypisać mamie, tacie, czy babci robiącej swetry na drutach.
   Pilnujmy się, będziemy nagrodzeni. Podobno życie po śmierci jest nagrodą. Złotym medalem za byt w zgodzie.

You May Also Like

2 komentarze

  1. Śmierć jest innym tematem do "rozmowy" wyrażania opinii. Czasem mnie zastanawialo co jest po śmierci. Ale stwierdziłam, ze lepiej będę przy tym, ze żyje i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem osobą wierzącą, dlatego wierzę w życie po śmierci. Chociaż lat nie mam za dużo, często o tym myślę.
    Świetny pomysł na bloga! Istnieje wiele blogów z cytatami, ale nie z ich "wyjaśnieniem".
    Zapraszam na mojego bloga z recenzjami książek: ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com
    Zostawiam obserwację :) Może mój blog Ci się spodoba i się zrewanżujesz :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń