★ Cytat 2★

by - 01:35

,,Mówisz, że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać.
Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna świecić.
Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać.
Właśnie dlatego boję się, kiedy mówisz, że mnie kochasz.''
William Shakespeare
Ludzką naturą jest mówić nieprawdę. Osoba opisana w tym fragmencie mówi jedno, a jak przychodzi co do czego- robi na odwrót. Spotykając takich ludzi zastanawiamy się, czy oni tylko mówią, że jesteśmy, na przykład ich najlepszymi przyjaciółmi, a tak naprawdę po pewnym czasie się od nas odwracają,
czy jesteśmy ich bliskimi osobami i nigdy nie stanie się coś, co mogłoby rozłączyć więzi przyjacielskie.
Dlatego, kiedy  mówią, że "kochają", nie wiemy, czy tylko tak mówią, czy jest to szczerą prawdą. Zapytacie pewnie: ,,Czy mamy nie słuchać co wygadują?". Oczywiście, że nie. Jeśli miło spędzasz z tą osobą czas, to rozmawiaj z nią, tylko w niektórych sytuacjach powinniśmy się zastanowić ile prawdy jest w wymawianych przez człowieka słowach.

Cytat od Uli Kapusty

You May Also Like

22 komentarze

  1. Uwielbiam tan cytat, jednak troszkę zastanawia mnie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł jest taki, ponieważ ten cytat dostałam od Uli Kapusty, która dodała ten fragment do zakładki cytaty od was.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa interpretacja..
    Cytat ahh
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, obserwuje i czekam na wiecej zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny ciekawy cytat który świetnie wytłumaczyłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytając tłumaczenie do tego cytatu uświadomiłam sobie że kilka tygodni temu przeżyłam coś podobnego.....
    Twoje posty są straszne wciągające :) Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak naprawde na zaufanie trzeba sobie grubo zasłużyć, ten cytat jest przepiękny widziałam go kiedyś i nauczylam się go :) piękny blog zapraszam tu ---->http://przyjacieleponadwszystko.blogspot.com/2014/07/milosc-przyjazn-moze-rodzina.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wytłumaczony , inne również , chętnie tu wrócę :) zapraszam do siebie : shadeelifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, że dodałaś mój cytat. Twoje wytłumaczenia cytatów są świetne. Zapraszam, dodałam post o moim nowym opowiadaniu, mam nadzieję, że wpadniesz: stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog. Podobają mi się twoje uzasadnienia. Wygląd fajny,a le nie w moim stylu, wybacz. Jenak będę zaglądać. Ja wolę mroczne klimaty, dla mnie za wesoło ? Zapraszam do siebie http://zogniem.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znoszę ludzi którzy mówią jedno al myślą co innego. Staram się unikać fałszywych przyjaciół który w potrzebie nie pomagają.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog, podoba mi się Twój nagłówek.
    Znam ten cytat i jest świetny, chyba ostatnio nawet gdzieś go czytałam.
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczęłam blogować, mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog i zostawisz opinię :)
    inspiratium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry pomysł na bloga. Ja po prostu kocham tak samo jak ty interpretować cytaty, dlatego szukam właśnie takich stron podobnych jak ta. :) Plus dla Ciebie za oryginalność ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog, jeszcze takiego nie spotkałam :) Uwielbiam różne cytaty, więc będę tu wchodzić :) Obserwuję :D

    paulagotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Interpretacja jest bardzo ciekawa..
    Jesteś bardzo oryginalna tak jak twój blog :)
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, ja tu zaglądam z zapytaj.com
    Masz świetnego bloga, a tematyka dość niespotykana. Nagłówek też niczego sobie. Bardzo oryginalnie, oby tak dalej!

    Masz chwilkę na kliknięcia w 1 link Sheinside? :)
    Pozdr: http://stayy-positivee.blogspot.com/2014/07/sheinside-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny i oryginalny blog :) Cytaty są super! bardzo je lubię, będę tu wpadać częściej :* obserwuję ;)

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog na 6
    Fajny i oryginalny pomysł
    Cytaty szą fajne :)

    http://my--tw--story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna zmiana nagłówka i szablonu! Czekam na kolejne cytaty, bo to naprawdę świetny pomysł na blog. :)

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń